Saturday 31 December 2011

Entry terakhir untuk tahun 2011.

Hari ini 31 DISEMBER OF 2011 bermakna hari terakhir untuk tahun 2011.Denagn ini kalau buka belog,buka mukabuku,buka twitter mama mana laman sosial akaun yang ada semua mesty duk tengah kalut update azam baru termasuklah aku.


Dalam tahun 2011 macam macam yang dah hadap suka duka,masin manis,pahit tawar semuanya lengkap satu set tapi setiap yang jadi tu pasti ada hikmahnya yang tersendiri.Dan aku berharap untuk tahun baru yang nak datang esok ni akan bawa kepada kehidupan yang lagi double triple bahagia,murah rezeki,kesejahteraan keluarga,panjang umur,panjang jodoh dengan si dia dan yang baik baik saja.


Untuk tahun baru yang akan datang harap harapnya aku dapat menempuhi denagn jayanya.Nak capai pointer yang lebih baik,nak lyfe yang lebih better insyallah dan yang paling penting inilah azam yang dari dulu tak terlaksana ,nak slim mlim macam ni.OMG doakan aku berjaya ya.



*NAK KURUS AND CANTIK MACAM AWEK BIEBER >,<


Err agak agak ada harapan tak?

15 comments:

  1. Hanna:


    Termia kasih ya,aminnnn hihi :)

    ReplyDelete
  2. insyaallah anda boleh capai matlamat anda tu :)

    ReplyDelete
  3. keyri:


    HAHA terima kasih,tolong doakan sekali ye :p

    ReplyDelete
  4. Semoga segala azam2 kamo tuh tercapai ye.. nway, happy new year !

    ReplyDelete
  5. Untung la ada azam,bagi idea apa aku nak azam untuk tahun baru :p

    ReplyDelete
  6. SiKecilMirmO :


    AMIN AMIN AMIN ! Thanks :D

    ReplyDelete
  7. aida yasmin :


    MAAF,yang tuh aku tak dapat nak bantu :P

    ReplyDelete
  8. Hoho ! Usahe tangga kejayaan :3

    ReplyDelete
  9. happy new year. Thanks for following. And buat la shoutbox kat blog senang sikit hehe :)

    ReplyDelete
  10. hamzah ian:


    HAHAHAA awek biber ja ? :P

    ReplyDelete
  11. hudhud:

    Happy new year too :D haha okay2 later :P

    ReplyDelete
  12. Study baik-baik, all the best k.. nothing is easy

    ReplyDelete